Politica de livrare și de retur a produselor

Vă rugăm să verificați de mai multe ori înainte datele de livrare, deoarece există posibilitatea ca produsele achiziționate să nu ajungă la voi dacă ați introdus greșit datele și să se întoarcă la noi. Pentru a vă fi mai usor atunci când dați comandă, puteți să vă faceți cont la noi și nu veți mai fi nevoiți să introduceți de fiecare dată datele de livrare.

Prețul de livrare a produselor va apărea la finalizarea comenzii în funcție de datele de livrare pe care le introduci.

Dacă coletul vostru ajunge la voi deteriorat, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la contact@hellodoggie.ro și facem tot posibilul să primiți produsul în cel mai scurt timp și în cea mai bună stare.

Livrăm în aproximativ 5 zile lucrătoare de la procesarea comenzii:

  • Comanda te va fi procesată în cel mult 24 de ore, urmând ca ulterior să o predăm curierului, fiind livrată în cel mult 72 de ore de la procesare.
  • Costul livării este afișat în coșul tău atunci când plasezi o comandă. Dacă faci o comandă ce trece peste 299 lei, plătim noi transportul.
  • În dimineața livrării, vei primi un SMS cu intervalul orar în care se va livra coletul, numărul de telefon al curierului și un link unde poți vedea detalii.
  • Dacă nu te găsește la acea adresă și în intervalul de timp menționat, primești un alt SMS cu un număr de telefon la care poți suna pentru a stabili o nouă livrare. Dacă nici a treia oară nu te găsește, coletul se întoarce la noi și vei fi nevoit sa achiți o nouă taxă de livrare, dacă mai vrei să îți trimitem coletul.
  • Poți schimba sau poți renunța la orice produs pe care l-ai cumparat, în 14 zile calendaristice începând din ziua în care ți-au fost livrate, fără să ne dai vreun motiv, deși ne-ar ajuta să ne trimiți un mail la contact@hellodoggie.ro.
  • Ca să faci returul sau să ne soliciți un produs la schimb, trebuie doar să  ne contactezi la adresa contact@hellodoggie.ro și îți vom răspunde în maximum 3 zile lucrătoare cu mai multe detalii. Ne ocupăm noi de curier pentru a ridica produsul / produsele.
  • Dacă abuzezi de opțiunile de retur / schimb, este posibil să nu mai poți face comandă.
  • În cazul în care rupi eticheta produsului, nu îl mai poți returna.

În cazul în care produsele au defecte tehnice (rupturi, pete de culoare etc.) vă rugăm să ne contactați pentru înlocuirea produsului.

Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsele personalizate cu patrupedul personal (ex. Tricou personalizat cu cainele tau) nu pot fi returnate.